Premiereforestilling Per Fugelli - siste resept

Vår alles gode kollega Per Fugelli sovnet stille inn på Jæren 13. september 2017, 74 år gammel. Mange har sikkert møtt han, og vi har alle hørt og lest han.

Erik Poppe har laget en sterk film om professoren i samfunnsmedisin, allmennlegen på Røst, samfunnsdebattanten, kjæresten og den rampete bestefaren.

Filmen har premiere fredag 26. februar, og Troms legeforening har gleden av å invitere alle kolleger og 6. års studenter til lukket visning.
Harstad: Onsdag 24. januar kl 19:00 på Harstad Kino (Lillesalen)
Tromsø: Fredag 26. januar kl 19:30 på Verdensteateret

Det er fri entre, og det blir servert aperitiff før filmen. Etterpå håper vi på sosialt lag begge steder. Filmen varer i snaue 2 timer, og starter hhv kl 19:15/20:00

For mer informasjon om filmen se trailer på Filmweb

Det er påmelding begge steder til troms.legeforening@gmail.com Merk ulik dato på de to stedene! Husk å merke e-posten om du møter i Harstad eller Tromsø – det er førstemann til mølla!

”Vi lever i det tryggeste sekundet i historien, på den tryggeste stedet på jorden! Nyt det!”

Velkommen!
Troms legeforening