10. mai 2023

Søk på Nmfs nye arbeidsgruppe!

Nasjonalt Styre i Nmf har vedtatt å sette ned en arbeidsgruppe som skal se på organiseringen av Nmf sin kontrollkomite.
12. april 2023

Nye gebyrsatser for søknad om lisens

Fra 1. mars 2023 innførte helsedirektoratet inn nye gebyrsatser for søknad om autorisasjon og lisens.
31. mars 2023

Har du lyst til å delta på IFMSA sin generalforsamling på Elfenbenskysten?

1.-7. august arrangeres generalforsamlingen til IFMSA (International Federation of Medical Students’ Associations) I Abidjan, Elfenbenskysten. Er du interessert i global helse, menneskerettigheter og internasjonalt arbeid, er dette en mulighet du ikke vil gå glipp av!
26. februar 2023

Landsmøtet 2023

Nmf arrangerer landsmøte 24.-26. mars 2023 på Scandic Oslo Airport.  Landsstyret er Nmfs høyeste organ og består av 27 delegater med stemmerett og møteplikt.
07. november 2022

Hvordan har Nmf jobbet med statsbudsjettet for 2023?

Torsdag 6.oktober la Regjeringen frem sitt forslag for statsbudsjett for 2023. I forslaget er det flere saker som angår norske medisinstudenter, hvor Nmf har engasjert seg og kommet med innspill. Dette er sakene Nmf har jobbet mest med i statsbudsjettet.
20. oktober 2022

Nasjonale tillitsvalgte 2023

Her kan du finne en oversikt over nasjonalt styre sammen med nasjonale tillitsvalgte for året 2023!
20. oktober 2022

Nasjonale tillitsvalgte 2024

Her kan du finne en oversikt over nasjonalt styre 2024 sammen med nasjonale tillitsvalgte for året 2024!
17. oktober 2022

Verden venter – søk utveksling 2023/2024!

Lyst til å bli kjent med et annet helsevesen? Prøve deg på forskning i utlandet? Bli kjent med klinikken tidligere på studiet? Da er utveksling noe for deg! Velg mellom klinisk eller forskningsutveksling og oppdag verden. Søk nedenfor fra 1.oktober tom. 1.november. Verden venter!
22. september 2022

Nmf bidrar i arbeidet med ny aktivitetshåndbok!

Som medisinstudenter vet vi viktigheten av fysisk aktivitet i det meste av medisinsk behandling – det er sentralt for den psykiske og fysiske helsa vår! Mange har sett den relativt store aktivitetshåndboken som helsedirektoratet ga ut for mange år siden, men den er per dags dato ikke særlig brukervennlig. Derfor har helsedirektoratet nå startet arbeidet med en revidering og digitalisering av aktivitetshåndboken. Målgruppen er helsepersonell og studenter, og Nmf har blitt invitert til å bidra i arbeidet, og arbeide for at skal være en god ressurs for oss som studenter og fremtidige leger.

Side 2 av 8