Vil du lede Norsk medisinstudentforening ut året 2018?

26. august arrangerer Nmf et ekstraordinært landsmøte for å velge foreningens leder for dengjenværende delen av året 2018. Er dette en stilling du synes høres interessant ut?
Tillitsvalgte i Nmf

Vil du lede en engasjert og dyktig gjeng tillitsvalgte ut året? Vil du være med å forme foreningen for morgendagens leger? Da er kanskje ledervervet i Nmf noe for deg!

Før valget vil alle som har sendt inn sitt kandidatur bli vurdert av valgkomiteen. For at valgkomiteen skal ha tid til å ta stilling til alle kandidatene må kandidaturene sendes inn senest 12. August kl 23.59.
Vil du vite mer om hva ledervervet går ut på? Sjekk vervsbeskrivelse for ledervervet ​her​, eller ta kontakt med valgkomiteen på mail: ​valgkom@medisinstudent.no​.

Frist for å søke er 12. august kl 23.59.
Søknad skal inneholde motivasjonsbrev, utkast til handlingsplan for resten av året og en kortfattet CV, og sendes til valgkom@medisinstudent.no