Nytt Of-sekretariat

Bilde tatt av Troy Ofs nye sekretariat 2023

1. januar 2023 tiltrer Overlegeforeningens nye sekretariat. Ida Øygard Haavardsholm, jurist og spesialrådgiver i Avdeling for jus og arbeidsliv i Den norske legeforening, er ny sekretariatsleder.

Jan Eikeland, spesialrådgiver og advokat i Avdeling for jus og arbeidsliv, blir juridisk rådgiver. Jan har tidligere vært tilknyttet Of i samme rolle i flere år. Tor Martin Nilsen, senior kommunikasjonsrådgiver i Legeforeningen blir ansvarlig for kommunikasjon. Anna Sundberg fortsetter som konsulent. Charlotte Nielsen kommer i tillegg inn for å bistå Anna.

Hovedoppgavene til Of-sekretariatet er å gi råd og bistand i styrearbeidet, tarifforhandlinger, utforming av høringssvar, kommunikasjonsfaglig og strategisk bistand, samt planlegging og gjennomføring av kurs- og møtevirksomhet.

Overlegeforeningens styre ønsker det nye sekretariatet hjertelig velkommen og ser frem til et godt og tett samarbeid i årene som kommer.