Den nye avtalen med Handelsbanken har trådt i kraft

– Avtalen med Handelsbanken gir våre medlemmer det vi mener er det beste helhetlige banktilbudet i markedet, sier Siri Skumlien, generalsekretær i Legeforeningen.
Handelsbanken logo.
HØY TILFREDSHET: EPSI Rating har undersøkt kundetilfredsheten blant norske bankkunder. Handelsbanken kommer høyt ut.

Den nye avtalen med Handelsbanken gjelder for ti akademikerforeninger. Avtalen trådte i kraft 1. januar.

Det anerkjente markedsundersøkelsesselskapet EPSI Rating måler årlig kundetilfredshet blant norske bankkunder.

Handelsbanken ble nummer en i bedriftsmarkedet og nummer to i privatmarkedet. Handelsbanken er ifølge kundene nummer en på kvalitet på rådgivning, og er den enkleste banken å komme i kontakt med.

Avtalen med Handelsbanken sikrer konkurransedyktige betingelser for Legeforeningens medlemmer for flere år fremover, prisvinnende kundeservice og personlig rådgivning. I løpet av 2024 vil det også komme nye digitale løsninger.