Gratis PC-/Mac-forsikring til studentmedlemmer

Som studentmedlem har du nå PC- og Mac-forsikring inkludert og er dermed dekket dersom uhellet skulle være ute.
En mac på et bord. Foto: Akademikerne pluss
Få gratis forsikring på din Pc fra Storebrand om du er student. Foto: Akademikerne pluss

Nå har du som studentmedlem PC/Mac-forsikring inkludert i ditt medlemskap! Det vil si at du ikke trenger å foreta deg noe for å få tilgang til dekningen. Forsikringen dekker skade på, eller tyveri av din PC/Mac. Dekningen gjelder uansett hvor i verden du befinner deg.

Går PC-en i tusen knas, eller du blir utsatt for et tyveri kan du få erstatning gjennom forsikringen. Du er dekket for inntil kr 20.000, og forsikringen gjelder PC/Mac som er inntil 5 år gammel. Egenandelen er kr 1.000, og det vil være et aldersfradrag på PC/Mac som er eldre enn 12 måneder.

Du trenger ikke selv å kjøpe forsikringen. Den er inkludert for alle som er studentmedlem i Legeforeningen.