Legeforeningens app for medlemsfordeler

Legeforeningen har i samarbeid med Akademikerne pluss lansert en app som samler alle dine medlemsfordeler. Ta en titt og se hva vi kan tilby deg.
En telefon i en hånd. Foto: Legeforeningen

Legeforeningen har forhandlet frem gunstige avtaler for medlemmene i en årrekke. Akademikerne Pluss, som Legeforeningen er en del av, har også forhandlet frem medlemsfordeler på vegne av 12 av sine medlemsforeninger.

Vi har samlet alle fordelene i en og samme app for deg. Vår app gir deg enkel tilgang til både våre og Akademikernes medlemsfordeler rett i lomma.

I appen A+ Legeforeningen får du medlemsbeviset rett i lomma, og du kan enkelt benytte deg av de mange fordelene du får gjennom ditt medlemskap. Du får for eksempel gode bank og forsikringsavtaler, god rabatt på kjøp av bil, tilbud på reiser og mye mer.

Få varsler om aktuelle kampanjer og fordeler som kan gi deg en ekstra trygghet i hverdagen, eller bare spare deg for noen kroner.