Det er ingen krav om at du som medlem må ha abonnement hos Chilimobil, du kan bestille til barn, ektefeller, foreldre eller andre. Du kan registrere abonnementene på deg privat eller på et organisasjonsnummer slik at fakturaen kan gå rett i et regnskap.

Alle mobilabonnement kommer med følgende tjenester: Fri tale, SMS og MMS, Data Rollover, Data kontroll, Gratis BankID på mobil, Full Telia-dekning, bruk som hjemme i EU/EØS, VoLTE, WiFi tale, muligheten for ekstra SIM-kort, med mer.

Fra januar dobler Chilimobil hastigheten på Fri Data Standard-abonnementet til 20 mbit/s hastighet. I tillegg økes datamengden for A+ 15GB-abonnementet til 20GB, til samme gode pris på 249 kr/mnd. Se oppdatert rabattskjema nedenfor.

Mobilabonnementene:

• 6 GB                               199 kr/mnd
  • 20 GB                             249 kr/mnd
  • 30 GB                             299 kr/mnd
  • Fri Data MAX                   388 kr/mnd
  • Hyttebredbånd* 25 GB     299 kr/mnd

*Hyttebredbånd koster 2 kr per GB etter de inkluderte 25 GB

Medlemsprisene gjelder hele 10 abonnement per medlemsnummer. Avtalen krever ingen binding.