Advokatfirmaet Nova som partner

Gjennom Akademikerne Pluss er det inngått en avtale med Advokatfirmaet Nova, et Oslo-basert og mellomstort advokatfirma som jobber med et bredt spekter av juridiske områder. Du får nå tre timer gratis rådgivning per år og du velger selv hvilken form; fysisk møte, telefon og/eller skriftlig. Utover de tre gratis rådgivningstimene, får du rabattert medlemspris på 1400 kr eks. mva. per time.

Ingenting er gratis – Eller?

Jo, faktisk! Dette medlemstilbudet er finansiert gjennom fordelsprogrammet Akademikerne Pluss, og derfor helt gratis for deg som medlem. Ingen skjulte kostnader bakt inn i kontingenten eller annen regning. Medlemstilbudet gjelder for alle medlemmer av fagforeninger som har samarbeidsavtale med Storebrand gjennom Akademikerne Pluss, deriblant Legeforeningen. Du trenger derimot ikke å være Storebrandkunde for å benytte deg av dette gratistilbudet.

Bredt spekter av områder

Advokatene og advokatfullmektigene i Advokatfirmaet Nova har bred kompetanse og kan bistå innen de fleste fagområder. Utenom arbeidsrett, forsvar i straffesaker, oppdrag som bistandsadvokat, samt eiendomsmegling eller annen form for bistand som krever særskilt sertifisering, kan Advokatfirmaet Nova bistå med det meste; være seg samboerkontrakt, arveoppgjør eller tvister med håndverkere.

Slik går du frem

Ved å fylle ut et enkelt kontaktskjema (obs! krever Vipps-verifisering), blir du kontaktet av en av Novas dyktige advokater eller advokatfullmektiger som har kompetanse innen rettsområdet du ønsker bistand til. Den videre kommunikasjonen vil deretter være mellom deg og advokaten eller advokatfullmektigen. Dersom det er behov for bistand utover de tre inkluderte timene vil det inngås en egen avtale mellom medlemmet og Nova om dette, til den rabatterte timepris.