Kurs og konferanse

For kursarrangører

Soria Moria Hotell og Konferansesenter

Soria Moria ble oppført 1983 som legeforeningens eget sted for kurs og videreutdanning. I styret sitter fortsatt utvalgte medlemmer fra Legeforeningen.

I tillegg til rabatterte priser på Soria Moria, har også Legeforeningen avtalepriser på Askeladdens Hus.

Soria Moria og Askeladdens Hus ligger på Voksenkollen, Oslos tak,  med Holmenkollen som nabo.

Forespørsel på kurs og konferanse sendes direkte til hotellet.
E-post: booking@soriamoria.no

Thon Hotels

Hos Thon Hotels finner du moderne kurs-, konferanse- og møtefasiliteter over hele Norge.

Uansett om du ønsker å holde et arrangement sentrumsnært i byen, i nærheten av et kommunikasjonsknutepunkt eller tett på naturen, har Thon Hotels et bredt utvalg av destinasjoner og lokaler. Vi skreddersyr selvsagt arrangementet etter dine ønsker og vår ambisjon er å skape perfekte rammer rundt ditt arrangement.

Thon Conference-hotellene er spesialiserte på kurs og konferanser og har moderne lokaler, fra små møterom til store konferansesaler. Du får personlig rådgivning og profesjonell service, og kan forvente topp kvalitet på teknisk utstyr og innemiljø. Vi har ulike serveringstilbud og menyer, og hjelper deg å velge det som passer best til ditt arrangement.

Mange av våre Thon City-hoteller har også gode kurs-, konferanse og møtefasiliteter. Med nærhet til alt som skjer i byen er dette et godt alternativ for deg som ønsker å holde internmøter ute av huset eller ønsker å kombinere et møte med aktiviteter i byen.

Thon Hotels

For spørsmål eller rådgivning vennligst kontakt kurs og konferanseansvarlig for Legeforeningen: Miriam Alexandersen Bråthen Mobil: 994 60 122 E-post: miriam.alexandersen@olavthon.no

Scandic Hotels

På Scandic er det enkelt å holde møter. Bestill en av deres møtepakker og få alt du behøver for din møtedag.

Scandic Hotels

Du kan også kontakte Hege Thuresson Hellmann på Mob. +47 950 44 242 eller E-post: hege.hellmann@scandichotels.com

Ytterligere bistand kurs og konferansearrangement

For underavdelinger i Legeforeningen som har behov for ytterligere teknisk bistand til gjennomføring av kurs, konferanser og kongresser, anbefales firma med bred kompetanse og evne til å gjennomføre arrangement. Særlig viktig er det at firmaet leverer fullstendige regnskap. Ved henvendelse direkte til disse kan man be om tilbud for aktuelle kurs- og konferanser.

Sekretariatet har vurdert et utvalg aktører som tilbyr slik bistand: