Systemene oppgraderes

Min Side og kurspåmelding vil være utilgjengelig fra fredag 22. januar kl. 16.00 og utover kvelden. Vi beklager ulempene dette medfører.

Aktuelt og kampanjer

Fordelene ved å være mange er mange

Legeforeningens delegater samlet til Landsstyremøtet 2019. Foto: Thomas Eckhoff/Legeforeningen
Legeforeningens delegater samlet til Landsstyremøtet. Foto: Legeforeningen

Legeforeningen er Norges største medisinske fellesskap. Over 37 000 medisinstudenter og leger er medlem hos oss. Vi organiserer 95 prosent av alle yrkesaktive leger i Norge. Som medlem har du et unikt, trippelt medlemskap. Du er medlem i en yrkesforening, en fagmedisinsk forening og en lokal forening. Legeforeningen er landets eneste komplette profesjonsforening. Vi tar vare på deg gjennom hele legelivet, enten du er student, yrkesaktiv eller pensjonist.

Siden 1886 har Legeforeningen kjempet for deg og faget du brenner for. Det gir en bedre helsetjeneste. Vi er foreningen for alle leger, hele livet. Bli medlem og dra nytte av en rekke fordeler. Fellesskapet gjør oss sterkere.

Trygghet, samhold, kompetanse

Plakat for Legeforeningens faglige fellesskap
Plakat for Legeforeningens tillitsvalgte
Plakat for Legeforeningens forhandlingsapparat