Aktuelt og kampanjer

Treningsoktober

Som medlem får du 100 kr rabatt per måned, uansett hvilket medlemskap du velger hos Naardic.
14. september 2022
Trener foran en skjerm og kamera med mange som gjør øvelser. Foto: Akademikerne pluss
Tren online, live og interaktiv trening med Norges beste og mest kjente trenere! Eller ta løpetur i Fuerteventura med Apollo! Foto: Akademikerne pluss
Naardics trenere som poserer med sine øvelser. Foto: Akademikerne pluss
Naardics trenere hjelper deg med å holde formen utover høsten. Foto: Akademikerne pluss

Naardic Training tilbyr online, live og interaktiv trening med Norges beste og mest kjente trenere.

Det at treningen er interaktiv (det vil si at treneren også ser deg) gjør treningen enda mer motiverende, gøy og effektiv. Hos Naardic kan du velge fritt fra over 100 økter i uken - alt fra Zumba til X-fit, familietrening og HIIT. Og mye mer!

Melder du deg inn med bindingstid på 12mnd eller årsabonnement, vil du i tillegg få 1000kr å bruke på treningsutstyr i nettbutikken.

Dra på en treningstur!

Savner du sommeren allerede? Naardic arrangerer treningstur til Fuerteventura 21. – 28. oktober 2022!

Dame som strekker ut foran et basseng og havet i bakgrunnen. Foto: Akademikerne pluss
Savner du sommeren allerede? Dra til Fuerteventura på treningstur! Foto: Akademikerne pluss

Alle medlemmer av Akademikerne Pluss får 1000kr avslag i prisen hvis man melder seg på innen 25. september.

Det blir en herlig uke fylt med treningsglede, dyktige instruktører med sol og bad i flotte omgivelser. Du reiser hjem sprekere og med mer energi. Det blir løpeøkter med Yngvar Andersen, Bodyflows med PT Annema Refsnes, HIIT med Anne Wangensteen, deilige yoga- og meditasjonsøkter med Rebecca Loos. Og mye mer!

Bruk koden APLUSS og få 1000kr rabatt på turen!