NYHET! Flere nye bedriftsforsikringer med 15 % rabatt

Som  medlem av Legeforeningen får du 15 prosent rabatt på utvalgte forsikringer til bedriften din. Med lansering av blant annet firmabil- og næringsbyggforsikring, er produkttilbudet mer komplett enn tidligere.

Se hvilke priser du får hos Storebrand

Du får hele 30 % rabatt på private skadeforsikringer

Som en del av Legeforeningen får du hele 30 % rabatt på ordinær pris på alle private skadeforsikringer hos Storebrand. Det kommer i tillegg til 10 % nettrabatt.

A+ Innboforsikring – nå med enda bedre dekninger!

Innboforsikringen sikrer eiendelene dine dersom noe uforutsett skjer. Innbo og løsøre er forsikret dersom du har innboforsikring.

Nå har forsikringen fått nye forbedringer! Blant annet er erstatning for sykkel og elsykkel økt fra 25.000 kroner til 40.000 kroner.

Skulle uhellet være ute, er Storebrand tilgjengelig for deg hele døgnet, og du kan være trygg på at du får et riktig skadeoppgjør.

Se forbedringene

Viktig å vite

Den norske Legeforening har et eget forsikringskontor du kan kontakte dersom du har spørsmål om alt fra kjøp til vilkår.

Medlemmer i Legeforeningen har til enhver tid tilgang til Storebrands beste pris på private forsikringer.

For å få riktig pris må du bestille forsikringene via Forsikringer for Legeforeningen (storebrand.no)

Eget forsikringskontor

Storebrand har etablert et eget forsikringsteam for Legeforeningens medlemmer. Forsikringskontoret kan kontaktes ved å ringe telefon:

For private forsikringer, 67 51 93 00

For bedriftsforsikringer, 91 50 88 81