Allmennlegeforeningen lanserer Fastlegen.no

Det nye nettmagasinet ble lansert på foreningens landsrådsmøte i Tønsberg, 25. april. Fastlegen.no blir "lokalavisen" for hele landets allmennleger.
IMG_1264
Fastlegen.no ble lansert på AFs landsrådsmøte av AFs leder Tom Ole Øren (t.h.) og redaktør Torstein Sakshaug

- Dette er et stort steg for oss! Vi gleder oss til å lese om alle de historiene og erfaringene våre medlemmer sitter på, sier leder Tom Ole Øren.

Ønsker å være i front

Det nye nettmagasinet vil bidra med dagsaktuelle saker og debatter om helsepolitiske temaer. En egen redaksjonsstab vil bidra fortløpende, med relevante kronikker, innspill og nyttig informasjon om livet som allmennlege.

- Dette er nytt landskap for oss, sier Øren, som håper Fastlegen.no blir en av allmennlegenes viktigste ressurssider.