Landsstyremøtet 2022

Velkommen til Lykkeland!

Etter snart to lange år med pandemi er det klart for eit heilt forrektige landsstyremøte. Og kva betre by å ha det i enn Stavanger!
1. mars 2022
Therese, Jan Robert, Peter og Marit

Stavanger ligg helt sør på vestlandet. Slutten av mai og starten av juni er ofte dei finaste dagane,  og vi gler oss til å vise oss fram. Landsstyremøtet er alltid inspirerande – vi skal utforme foreningens politikk, det er helsepolitisk debatt, og ein får omsider truffet gamle og nye yrkessyskjen andlet til andlet.

Rogaland Legeforening si oppgåve som arrangør er å legge ei ramme. Alle bur samla på hotell Atlantic midt i sentrum. Det ligg eitt minutts gange frå togstasjonen. Hotellet har lang historie, men vart ombygd og oppgradert og sto ferdig på nytt i 2019. Frå hotellet er det gangavstand til det meste, ev kan ein hoppe på ein elsykkel, tog eller buss og komme seg enda lengre.  Sjølve møtene skjer i Atlantic Hall, der bystyret i Stavanger i si tid banka gjennom starten på oljå.

Tysdag ettermiddag drar vi i samla tropp til Flor og fjære, ein kort båttur unna.  Flor og Fjære ligg på øya Sør-Hidle. Området er gjennom mange år gjort om til eit fantastisk parkanlegg, og omvisning her er starten på kvelden. Deretter er det middag – sjølvsagt med lokale matvarer. Jæren er eit landbruksområde med godt klima, og råvarene held høg klasse.

For den som ønsker starter onsdag med morgonjogg med guide. Etter festmiddagen onsdag kveld kan det være godt å starte torsdagen med yoga. Innimellom er det kulturelle innslag, og kort veg til frisk sjøluft på torget.

Vi ynskjer velkommen til Stavanger – ta med godt humør, og ev joggesko og yogamatte.

PS: om nokon ynskjer padling/surfing/landevegssykling/fjellklatring – sei til, så aktiverer vi nettverket.

Presentasjon av lokal arrangementskomite

Peter Christersson. Jobber som fastlege og daglig leder ved Stavanger Medisinske Senter. Er hovedtillitsvalgt for Legeforeningen i Stavanger kommune, styremedlem i Allmennlegeforeningen og leder av Rogaland Legeforening. Jeg bor på Tasta med samboer annenhver uke, og 3 unger annenhver uke. Liker sport (nesten alle typer), musikk, bøker og turer på fjellet eller Jærstrendene.

Therese Egenæs. Jobber som LIS på KK, SUS. Er vare-foretakstillitsvalgt for YLF på SUS og nestleder i Rogaland legeforening. Jeg bor i Sandnes med samboer og 2 hunder. Liker fjellturer, lese og lytte til bøker og nyte et bedre måltid i godt lag.

Kristin Fagereng. Jeg er anestesilege og deler tiden min mellom jobb i luftambulansen i Kirkenes og på redningshelikopteret på Sola.  Tidligere foretakstillitsvalgt for Ylf ved Stavanger Universitetssykehus og tidligere styremedlem Rogaland legeforening. Bor i den urbane bydelen Storhaug i Stavanger med mine to jenter. Flott natur og gode restauranter gjør opp for et vel hustrig klima for en utvandret østlending.

Jan Robert Johannessen. Fastlege og tidligere hovedtillitsvalgt i Stavanger, senere leder Rogaland legeforening før jeg tok over som leder i Regionutvalg Vest. Holder på med litt så der data greier i EPJ-løftet og er ellers praksiskonsulent på sykehuset. Bor på Hinna med pasienter, kone og 3-4 barn? Usikker. Mulig noen har flyttet ut. Har kjøpt ny båt. Planlegger å få brukt den masse. Neida..

Marit Halonen Christiansen. Gynekolog i hjartet, p.t avdelingssjef ved Kvinneklinikken i Stavanger. Har hatt fleire ulike tillitsvaldroller i ulike aksar, er per no "berre" leiar av Legeforeninga sitt menneskerettsutval, og i lokal arrangementskomité for Landsstyremøtet 2022. Har seglbåt, hund, gode restauranter i nærleiken og bøker, og litt for lite tid til det heile.