Landsstyremøtet 2022

Viktig informasjon

Viktig informasjon til alle delegater og medlemmer på landsstyremøtet om møteappen, registrering, fotografering, strømming og stands.
16. mai 2022
Breiavatnet i Stavanger med Hotel Atlantic i bakgrunnen. Foto: Istockphoto.com
Registrering av deltaker finner sted på Atlantic Hotel Stavanger tirsdag 31. mai fra kl. 08.30 og frem til møtestart kl. 10.00. Foto: Istockphoto.com

Velkommen til Radisson Blu Atlantic Hotel, Olavs Vs gate 3, Stavanger.

Alle delegater og medlemmer må ha med egen PC/Mac eller nettbrett til bruk i møtet.
Sakene er nå lagt ut. Sett deg godt inn i disse før møtet.

My Meet – møteapplikasjon: MyMeet fungerer på både pc og nettbrett, og det er opp til den enkelte hvilken type man selv foretrekker. Det vil bli tilgjengeliggjort ladestasjoner til plassene slik at pc eller nettbrett kan lades ved behov.

Delegater og påmeldte medlemmer vil om kort tid få tilsendt en lenke til MyMeet samt brukerveiledning. Sekretariatet oppfordrer alle som har anledning til å bli kjent med MyMeet før møtestart – og aller helst på den maskinen som du har tenkt å benytte i møtet. Du finner også brukerveiledning på landsstyremøtets hjemmeside.

Alle sakspapirene er tilgjengelig i møteapplikasjonen. My Meet skal brukes til bl. a å tegne seg på taleliste, innsending av forslag og voteringer under møtet.  Her finner du også rammeprogram, oversikt over delegater og øvrige deltakere. Sekretariatet vil ha veiledere til stede før og under møtet dersom noen skulle trenge hjelp til møteapplikasjonen.

Registrering: Registrering av deltaker finner sted på  Atlantic Hotel Stavanger tirsdag 31. mai fra kl. 08.30 og frem til møtestart kl. 10.00. Plassene i salen er nummerert etter delegatnummer, og i tillegg er det reserverte plasser til gjester. Møtesalen Atlantic hall åpner kl. 09.30.

Mandag er det mange som skal delta på formøter. Disse møtene arrangeres av foreningene. Det er ikke lagt opp til felles bespisning for andre deltakere som kommer mandag. Innsjekk tidligst kl. 15.00.

Ta med deg noen gode sko og klær som tåler litt vær til utflukten til Flor og Fjære.

Benytt også sjansen til å delta i morgenjoggen – fraspark fra hotellet kl. 07.30 onsdag. Torsdag morgen roer vi ned og inviterer til yoga i hotellets treningssal kl. 07.30.

Fotografering / Strømming: Som tidligere år vil vi ha fotograf til stede under hele landsstyremøtet for å ta bilder. Møtet vil også bli strømmet på Facebook/ via Legeforeningen.no for medlemmer og andre som ønsker å følge landsstyremøtet. Dersom noen ønsker å reservere seg fra å bli  strømmet når de holder innlegg, ber vi om å bli informert om dette i forkant. Kontakt stabsjef Anne Torill Nordli på epost: anne.torill.nordli@legeforeningen.no

Stands: I mingleområdene utenfor møtesalen vil dere møte flere stands fra Legeforeningen. Her får dere en god mulighet til å få vite mer om ulike aktiviteter/prosjekter som pågår i Legeforeningen. Tidsskriftet og Legejobber er også på plass.

Vi gleder oss til å se deg!