Påmeldingsinformasjon

Deltakere
Landsstyremøtet er åpent for alle medlemmer av Legeforeningen.  Medlemmer som ønsker å delta, må melde seg på forhånd og innen påmeldingsfristen, som var 22. mars 2019. Ved senere påmelding kan man ikke regne med at arrangør kan skaffe overnatting.

Om programmet
Tirsdag 4. juni 2019 kl. 1030 er det åpning av landsstyremøtet med stipend og prisutdeling. Landsstyremøtet avsluttes torsdag 6. juni kl. 1500. Program ligger ute på legeforeningen.no.

Tirsdag kveld kl 1900 inviterer Vest-Agder legeforening til lokalt arrangement på Kilden Teater og Konserthus.

Banketten arrangeres onsdag kveld kl 1930 på Radisson Blu Caledonien Hotel.

Innkvartering, måltider og priser
Innkvartering vil finne sted på Radisson Blu Caledonien Hotel og Best Western Plus Hotel Norge. Ved påmelding bes deltakerne markere om de ønsker at arrangøren skal reservere hotell.

Priser:

Rom/frokost i enkeltrom pr. person pr. natt

Radisson Blu Caledonien Hotel og Best Western Plus Hotel Norge

• Deltaker:  kr 1395,-
  • Ledsager i dobbeltrom: kr 200,-

Måltider

Dagpakke inkl. lunsj på Radisson Blu Caledonien Hotel

• Deltaker:  kr 250,-
  • Ledsager i dobbeltrom: 250,-

Middag med Vest-Agder legeforening tirsdag 4. juni

• Deltaker: kr 475,-
  • Ledsager i dobbeltrom: kr 475,-

Bankett onsdag 5. juni

• Deltaker: kr 1450,-
  • Ledsager i dobbeltrom: kr 1450,-

NB! Vi gjør oppmerksom på at dagpakke er obligatorisk ved møtedeltakelse.

Saksdokumenter
Saksdokumenter blir tilgjengelige på legeforeningen.no ca. 14 dager før møtestart. Deltakere som ønsker dokumentene tilsendt på papir, merker av for dette i påmeldingen.

Påmelding
Landsstyrets medlemmer, valgkomité, sentralstyrets vararepresentanter, desisorer samt leder av Sykehjelps- og pensjonsordningen for leger får tilsendt egen innkalling på e-post med egen påmeldingslink, og skal derfor ikke melde seg på via legeforeningen.no.

Øvrige medlemmer av Legeforeningen som ønsker å delta, må fylle ut elektronisk påmeldingsskjema på i kurs og arrangementoversikten.

Vær oppmerksom på at deltakelse i andre møter forut for starten av landsstyremøtet, for eksempel yrkesforeningers egne møter, må meldes til arrangørene av disse møtene.