Nordland Legeforening ønsker velkommen

Nordland Legeforening gleder seg til å invitere landsstyredelegater og gjester til landsstyremøte i Bodø 6. - 8. juni 2023, 14 år etter at landsstyremøtet sist var på besøk. Mye bra har skjedd med Bodø-byen disse årene. Vi har fått nytt kulturhus, Glimt hevder seg i Europa og flere nye hoteller er på plass. Neste år er Bodø europeisk kulturhovedstad.
Fiskeskøyte på vei ut av Bodøhavn. Foto: Martin Losvik

Landsstyremøtet skal være på Quality hotel Ramsalt som ligger sentralt til tett på vannkanten. I storsalen er det nesten 500 m2 å boltre seg på. Komiteen har lagt stor vekt på gode måltider og kulturelle opplevelser. Spesielt gleder vi oss til å invitere til vårt lokale arrangement på Pelle Molins plass i Molobyen tirsdag 6. juni. Hit går vi i samlet flokk fra Ramsalt langs med havnepromenaden, ned til Småbåthavna og litt videre. Underveis får vi oppleve ballett, trommekorps og nordlandsbåter i en skjønn forening. Store lavvoer er satt opp og står klare til å ta imot dere, kokkene sliper knivene og lover nydelig mat. Kulturelt har vi en stor overraskelse på lur. Det er bare å glede seg. Banketten blir på hotellet og her blir det gode muligheter til å svinge seg med midnattsola som eneste belysning.

Velkommen til Bodø.