eHelse 2024

19. – 20. mars avholdes den årlige konferansen eHelse2024 der Legeforeningen er medarrangør sammen med Dataforeningen og Norsk sykepleierforbund.
eHelse2024 logo

Sentrale tema på konferansen er regjeringens satsing på e-helse, brukervennlighet/medvirkning, kunstig intelligens, kriseberedskap, digital hjemmeoppfølging, og deling av informasjon i pasientbehandling. Arrangementet finner sted i Vika kino, sentralt i Oslo. Etter konferanseslutt første dag treffes vi på "Røverstaden" som er like ved Vika Kino.

eHelse2024 er av Legeforeningen godkjent med 15 valgfrie kurspoeng til videre- og etterutdanningen i allmennmedisin, og for alle spesialiteter med 15 timer som valgfritt kurs for leger i spesialisering og spesialistenes etterutdanning. Som medlem av Legeforeningen gis det medlemsrabatt, så hold av datoene!

Du finner mer informasjon om konferansen på Dataforeningen.no