Klart for påmelding til årsmøtekurset 2020

Årsmøtekurs i samfunnsmedisin gjennomføres på "Våruka" - et felles arragement for de allmennmedisinske og samfunnsmedisinske foreningsleddene i Legeforeningen. Våruka gjennomføres på Fornebu i Bærum fra 4. til 8. mai.
våruka 2020

I 2020 samarbeider allmennmedisin og samfunnsmedisin i Legeforeningen om en felles "våruke" med en rekke faglige, fagpolitiske og sosiale aktiviteter.

Våruka arrangeres på Fornebu i Bærum fra 4. til 8. mai. Årsmøtkurset i samfunnsmedisin går over to dager, fra tirsdag 5.5 til onsdag 6.5.

Årsmøtene i LSA og Norsam arrangeres på ettermiddagen 5.5. Det sendes ut egen invitasjon til medlemmene.

Introduksjonskurs i samfunnsmedisin (Kurs A) for leger i spesialistutdanning er også en del av Våruke-programmet. Det blir dermed tilbud om to introduksjonskurs i samfunnsmedisin i 2020, et på Våruka og et til høsten på Primærmedisinsk uke (PMU).

Våruka har sin egen nettside: https://ccnorway.eventsair.com/varuka2020/

Her er det informasjon om programmet og påmeldingsside til kurs og sosiale arrangementer.

Påmeldingsfristen er 20. mars, men her er det ingen grunn til å nøle. Vi håper på god samfunnsmedisinsk deltakelse på Våruka