Folkehelsekonferansen 2021

Folkehelsekonferansen har klima og bærekraftig miljøarbeid som hovedtema. Konferansen arrangeres i Trondheim 28-29. oktober 2021.

Fra Folkehelseforeningen:

28.-29.oktober i Trondheim og fem for-konferanser 27. oktober

Hovedkonferansen: Klima og bærekraftig folkehelsearbeid

Hvordan påvirker klimaendringer folks helse? Hvordan planlegger vi for et bærekraftig samfunn?

Vi er stolte av å presentere et spennende program for årets konferanse og håper å se deg på Lerkendal Scandic hotell i Trondheim i oktober! Vi går ut fra at konferansen kan gjennomføres. Vi vil følge alle gjeldende smittevernstiltak. Av den grunn kan det være at det vil bli satt et tak på antall deltakere. Så meld deg på nå, så sikrer du at du kan komme med! Det vil være mulig å melde seg av konferansen uten kostnad frem til 15. september.

Vi minner også om at det er mulig å sende inn abstracts/sammendrag av både forskningsprosjekter og praksis/prosjekt-erfaringer som du ønsker å formidle på konferansen. Fremgangsmåten for innsending finnes på konferansens nettsider. Fristen for innsending er 1. juni kl. 2400. Godkjent engelskspråklige abstract av begge typene vil bli publisert i et supplementsnummer til Scandinavian Journal of Public Health.

Fem for-konferanser arrangeres onsdag 27.oktober om: Kunnskapsbasert folkehelsearbeid; Mental helse; Barns og unges liv under pandemien – generasjonseffekter?; Aldersvennlig stedsutvikling; og Friskliv og mestring, livsstilsendring hos voksne – frisklivssentralene.

Program og påmelding: https://folkehelsekonferansen.no

Konferansekomiteen