Vi jubilerer: DNP i 100

Den norske patologforening fyller 100 år i 2023, og i den forbindelse planlegges både jubileumsarrangement og bokutgivelse. Komiteen ønsker at alle landets patologiavdelinger bidrar til utgivelsen.
DNPs logo

Den norske patologforening fyller 100 år i 2023, og det vil i den forbindelse bli avholdt et jubileumsarrangement på Grand Hotell i Oslo 17.11. - 18.11.23. Oppstart planlegges fredag 17.11.23 kl. 10.00, og arrangementet avsluttes med lunsj lørdag.
Komiteen håper at så mange som mulig kan delta og setter av datoene allerede nå.

Det planlegges også utgivelse av en jubileumsbok hvor det ønskes at alle landets patologiavdelinger bidrar med tekst og bilder om sin avdeling. Aktuelt materiell kan sendes til komiteen pr. epost.

Styret i DNP har oppnevnt en jubileumskomité som består av Lars A. Akslen, Rolf B. Bie, Ying Chen, Eystein Hoddevik, Ingvild Lobmaier og Elin Mortensen.

Mer informasjon kommer etter hvert.