Hvordan bli medlem

Spesialister i endokrinologi som er medlemmer av legeforeningen er automatisk medlemmer av Norsk Endokrinologisk Forening. Du kan eventuelt sjekke dine opplysninger på Min Side. LIS som er medlemmer i legeforeningen kan enkelt registrere seg her (kommer info).

Leger som er medlemmer i Norsk Endokrinologisk Forening er automatisk medlemmer i Norsk Selskap for Endokrinologi

Øvrige helsearbeidere, biokjemikere/bioingeniører og andre naturvitenskapelige forskere som arbeider med endokrinologiske problemstillinger kan melde seg inn i Norsk Selskap for Endokrinologi ved å betale kontingent kr 500 for to års medlemskap til bankkonto 8230.01.65954, til Norsk Selskap for Endokrinologi ved til enhver tid sittende leder. Det sendes samtidig e-post til styret med opplysninger om navn, fødselsår og spesialitet / yrkestittel. Styret i NSE er identisk med styret i NEF.