Spørreundersøkelse for Namf/NFAM sine medlemmer

«Gjør kloke valg – mer er ikke alltid bedre» er en kampanje som tar sikte på å redusere undersøkelser og behandling som pasienter ikke har nytte av, og som i verste fall kan skade.

Vi har i dag sendt en spørreundersøkelse til alle våre medlemmer der vi ønsker å se på i hvilken grad legeforeningens kampanje «Gjør kloke valg» har relevans for arbeidsmedisin, enten den praktiseres i BHT eller på de arbeidsmedisinske avdelingene.

Undersøkelsen tar bare 4-5 minutter å gjennomføre, og vi håper du tar deg tid til det.

Resultatene vil bli presentert og diskutert på Vårkonferansen på Soria Moria Hotell 28. og 29. april 2022.

Vi håper å se deg der – mer informasjon og påmelding om Vårkonferansen kommer.

Alle medlemmer har fått epost (på sin primæradresse) i dag 1.2., hvis du ikke har mottatt noe kan det hende den er stoppet i ditt spam-filter – eller du har feil epostadresse. (Husk i såfall å gå inn på min side på  legeforeningen.no)

Fristen for å svare er 4. mars.