Velkommen til vårkonferansen og årsmøtene for Namf og NFAM 2023

Årsmøtene avholdes under konferansen – torsdag 4. mai kl. 17.00 – 18.30. Saksdokumentene sendes deltakerne ca. 2 uker før møtet. Frist for å melde saker til behandling på årsmøtet er 12.4.2023.
Solstrand hotel og bad. Foto: imd
Flotte Solstrand ved Bjørnafjorden

Namf/NFAM avholder Vårkonferansen og Årsmøtet 2023 på nydelige Solstrand hotell. Konferansen starter torsdag 4. mai kl. 09.00 (registrering fra kl. 08.30), men vi håper du har anledning til – som vanlig - å komme dagen før. Vi fornyer bekjentskapene og benytter oss av den nydelige hagen på Solstrand til en mingling med litt småmat fra kl. 17.00.

Kl. 18.00 – 19.00 har vi invitert overlege og pianist Geir Olve Skeie til et spennende populærmedisinsk foredrag han kaller "musikk og hjernen". Felles middag kl.19.30.

Hovedtema for årets konferanse er risikovurdering av både fysisk, kjemisk, biologisk og psykososialt arbeidsmiljø., men vi vil også følge opp fjorårets tema - Gjør kloke valg.

Påmelding/Avmelding

Merk både påmeldingsfrist og avmeldingsregler. Solstrand er et veldig populært sted og har fullt hele våren, derfor praktiserer de også rigide avbestillingsregler - noe som medfører en tidligere påmeldingsfrist enn vi er vant med.
VIKTIG: Les og sett deg inn i avbestillingsreglene før du krysser av i påmeldingen.

Påmeldingsfrist: 15. januar 2023
Gebyrfri avmeldingsfrist: 30. januar 2023.

Etter 30.1.23 påløper avbestillingsgebyr. Les nøye og kryss av for at du har lest og forstått avmeldingsreglene - se all informasjon under fanene Andre opplysninger og Viktig informasjon i påmeldingen.

Informasjon om hotellpriser og tilvalgene du må krysse av for, finner du under påmeldingen. Husk at du i etterkant av kurset kan søke Fond II om refusjon av utgifter i henhold til gjeldende reglement: Utdanningsfond II (legeforeningen.no)

Faktura for kursavgift (kr 3.500,-) blir sendt fra Legeforeningen, mens alle utgifter knyttet til hotellet (kost/overnatting) gjøres opp direkte med hotellet før avreise. (Deltakelse på festmiddagen for ikke-boende påløper på fakturaen for de dette gjelder. Husk å krysse av i påmeldingen.)

Som vanlig avholdes årsmøtene på slutten av dag 1 - denne gang torsdag 4. mai kl. 17.00-18.30.

Håper vi ser deg i mai!

Vennlig hilsen kurskomiteen