Påmelding til vårens webinar og generalforsamling 2021

Til alle medlemmer i NFDV,

Velkommen til NFDVs Vårmøte!

Grunnet den pågående Covid-19 pandemien så må vi avholde det planlagte vårmøtet som et webinar.

Vi synes selvfølgelig det hadde vært hyggeligere å kunne treffe alle igjen, men besluttet om webinar er tatt på bakgrunn av sikkerheten for medlemmene og i tråd med anbefalinger fra Legeforeningen og FHI.

Vi begynner å bli godt vant med digitale løsninger, men det vil nok aldri helt kunne erstatte å møtes personlig.

NFDV styret håper at webinaret kan bidra både med å opprettholde og tilføre ny kunnskap samt at alle blir med på den virtuelle generalforsamlingen.

Webinaret blir et heldagsprogram der kurskomiteen har satt sammen interessante og relevante foredrag for alle hudleger som arbeider i klinisk praksis i og utenfor sykehus.

Deretter avholder vi generalforsamlingen, samt pris- og stipend utdelingene.

Vi har lenge hatt et ønske om å redusere deltakeravgiften for vårmøtet, og det er enda viktige nå når det igjen blir et webinar. Dette hadde ikke gått uten eksterne sponsorer.

Vi vil derfor på det varmeste be om at alle dere som deltar på webinaret er aktive og vier våre sponsorer oppmerksomhet i pausene og oppsøker deres stands virtuelt.

De ikke bare viktige støttespillere som gjør det mulig å gjennomføre møtet uten noen påmeldingsavgift, men det er også en ypperlig anledning å få informasjon om ulike behandlinger og produkter.

Velkommen til et spennende webinar.

Påmeldingslink og program:

Katarina Zak Stangeland                       Alexandros  Stefou