Nordisk samarbeid

Norsk forening for klinisk nevrofysiologi samarbeider med nevrofysiologiske foreninger i de andre nordiske land.

Det holdes blant annet Nordisk Kongress i Klinisk Nevrofysiologi, og kurs innenfor klinisk nevrofysiologi går ofte på tvers av landegrenser.

Vi forsøker derfor å informere om kurs, møter, kongresser og annen relevant informasjon fra de andre nordiske foreninger i klinisk nevrofysiologi her på nettsiden vår. Du finner informasjon om de forskjellige emner ved å klikke deg inn på de forskjellige fanene øverst på siden med tilhørende undersider.

Dersom du ikke finner det du leter etter, ønsker å formidle informasjon, eller finner en link som ikke fungerer håper vi du tar kontakt med nettredaktøren.