Invitasjon til høstmøte 2019

Som en av de eldste fagmedisinske foreningene i Norge er vi stolte av å kunne feire 100-års jubileum i år. Denne feiringen vil finne sted under årets høstmøte i Oslo.
Grunnet jubileet er høstmøtet utvidet med en halv dag, og vil foregå torsdag 25.10.12 – lørdag 27.10.12. Møtet starter torsdag 25.10.12 kl 12.30.
Obs: Høstmøtet er godkjent som valgfritt kurs/etterutdanningskurs av legeforeningen slik at man kan søke reise og opphold dekket etter fond 1 og 3.

Dr Michael Benninger er amerikansk laryngolog, og han er årets Leegaardforeleser. Det er et spennende faglig program i år. Vi kan også by på forelesninger av både underholdende og mer historisk karakter, innen vårt eget fag og innen fag som vi berører. Ytterligere informasjon om det faglige programmet vil komme. Det bes om at man følger med på foreningens nettsider.

Om du har abstracts til møtet, bes det om at du sender e-post til styrets sekretær Bianca Lorntzsen på biancalor@gmail.com.

Årets bankett vil foregå på Bristol, og grunnet foreningens 100-års dag vil prisen være nette kr 300.

Er du seniormedlem er det viktig at du melder fra om dette, da du ikke skal betale avgiften for Høstmøtet. Foreningen spanderer i år!

Man er velkommen til å ta med ledsager til Høstmøtet.

Påmelding:

Vel møtt til årets Høstmøte og 100-års jubileum!

Berit M. Mortensen