Nevrodagene 2024

Informasjon om Nevrodagene 12.-14. mars 2024
""

Kjære kollega

Velkommen til Nevrodagene 2024!

Vi har et kjempespennende program og vi gleder oss til å treffe dere på Legenes Hus 12.-14. mars. Her blir det fremlegging av nasjonal og internasjonal forskning gjort av norske nevrologer, det blir forelesninger som gir deg kliniske verktøy i nevrolog-hverdagen, det blir prisutdeling og kasuistikk-konkurranse. Nevnte vi også muligheten til etter konferanseslutt å mingle med gode kolleger til tapas og behagelig musikk?

I tillegg kommer EANs President Paul Boon, og vil holde «Presidential Lecture» for oss.

Alt skjer i et hyggelig miljø på Legenes Hus med supre rammer for både faglig og sosial oppdatering (Legenes hus kurs- og konferansesenter, Oslo (legeforeningen.no).

I tillegg vet vi det er dyrtid som kjennes på lommeboken til de fleste, og styret har derfor etter nøye budsjettgjennomgang funnet at vi i år kan tilby gratis deltagelse.

Påmelding åpner fra 22.januar og lenke til påmelding vil komme på medlems-epost og på nevrologi NNF.

OG HUSK; det er begrenset fysisk kapasitet – så det gjelder å være tidlig ute.

Med beste hilsen

Styret i NNF