Praktisk om Radisson Blu Scandinavia

Holbergsgate 30, Oslo

Fra Oslo lufthavn

Med tog:

Flytoget tar deg fra flyplassen til Nationaltheateret stasjon på omtrent 20 minutter. Spaserturen fra Nationaltheateret tar i underkant av ti minutter.

Med buss:

Flybussen tar omtrent én time, med avganger hvert 30. minutt hele dagen. Bussen kjører fra inngangen på flyplassterminalen til hotellet. Gjestene våre får 25 % rabatt på denne bussen.

Fra Oslo sentralstasjon

Med trikk:

Ta trikk 11, 17 eller 18 fra Jernbanetorget til Holbergs Plass. Bussholdeplassen ligger 100 meter fra hotellet.

Mer informasjon om hotellet og fasiliteter: https://www.radissonhotels.com/no-no/hoteller/radisson-blu-oslo-scandinavia

Ta et dykk ned i kulturhistorien til Norges hovedstad fra hotellet vårt. Fra denne praktiske beliggenheten midt i Oslo sentrum har du gangavstand til alle de største severdighetene og attraksjonene samt den glitrende Oslofjorden. Enten du er en historie- eller kulturelsker eller et friluftsmenneske, anbefaler vi å legge et besøk til det kongelige slott, Akershus festning, Munchmuseet og Vigelandsparken.

Kilde: hotellets nettside https://www.radissonhotels.com/no-no/hoteller/radisson-blu-oslo-scandinavia