Norsk ortopedisk forening

Fag

Høstmøtet

Høstmøtet arrangeres i uke 43 og i 2020 avholdes kongressen på Radisson SAS Alna.
2. oktober 2018
Radisson Alna
Radisson SAS Alna

Høstmøtet byr på tre dager med et tett faglig og sosialt program for alle som er interessert i ortopedi. Programmet byr på symposier, frie foredrag, industriutstillinger, generalforsamlinger og flere sosiale arrangementer. Program legges ut i lenke nederst på denne siden og oppdateres jevnt frem til endelig program ca. to uker før høstmøtet.

Du kan legge fram egen forskning i sesjoner med frie foredrag. Fristen for å sende inn abstrakt til frie foredrag er 31. august. De frie foredragene samles i sesjoner under de forskjellige faggruppene innen ortopedi. Høstmøtet er en flott arena å legge frem eget materiale. Se i lenkesamlingen under for mer informasjon om format og innsending.

Høstmøtet søkes hvert år godkjent som valgfrie kurstimer i Legeforeningen. Det gjør at man kan søke utdanningsfond III for støtte til reise og opphold.

Påmelding åpnes tidlig på våren og skjer via vår tekniske arrangør KSCI (Kristin Solstad Conference Incentive).

Høstmøtet bruker appen AppInConf, her finner du informasjon, program, abstrakter, utstillerkart og informasjon fra utstillerne. Du kan lagre bilder og notater i appen som enkelt kan eksporteres i etterkant av høstmøtet.

Last ned appen via AppStore eller GooglePlay:

Last ned fra AppStore

AppInConf.png