Brainstorm 2024

"Brainstorm" kongressen arrangeres i Sälen (Stöten) den 14-17. mars 2024.
Logoer. Skjermdump fra invitasjonen til arrangement

"Brainstorm" kongressen arrangeres i Sälen (Stöten) den 14-17. mars 2024.
Møtet arrangeres i år av Svensk Ryggkirurgisk Förening i samarbeid med Norsk Spinalkirurgisk Forening. Kolleger i Danmark, Finland, Sverige og Norge er invitert. Yngre kolleger med interesse for spinalkirurgi oppfordres spesielt til å melde seg på.

Arrangementskomitéen består av Peter Försth, Helena Brisby, Hans Tropp, Paul Gerdhem, Håvard Furunes og Christian Hellum.

Vi treffes torsdag kveld den 14. mars. Det faglige programmet avholdes fredag 15. mars og lørdag 16. mars, og møtet avsluttes med frokost søndag 17. mars.

Programmet på fredag og lørdag varer i 8 timer pr dag, med lang lunsjpause og anledning til skiaktiviteter. Programmet består av foredrag og presentasjoner av forskningsresultater, kasuistikker og diskusjoner innen ulike ryggkirurgiske emner. Språket er "skandinavisk".

Programmet er vedlagt. Mindre endringer kan fortsatt forekomme. Vi oppfordrer deltakerne til å ta med egne kasuistikker som man ønsker å diskutere med kolleger.

Informasjon fra Stöten om overnattingsalternativer:

Det finns 2 boendealternativ att välja på:

Alternativ 1: Stöten Ski Hotel (priser inklusive frukost)
Enkelrum (18 m²): 6100 SEK
Dubbelrum (18 m²): 7200 SEK = 3600 SEK/person
Minisvit (22 m²): 7750 SEK (+ ev extrabädd: 500:-/natt). Finns bara 4 st., så de som siktar på att vara 3 personer i ett rum på hotellet har förtur då det finns plats för ev. xtrabädd här.

Mer information hittar ni här: BEST WESTERN STÖTEN SKI HOTEL

Alternativ 2: Stöten Mitt De Luxe
Renoverade 4-bäddslägenheter (35 m², 2 sovrum varav en med dubbelsäng och en våningssäng) inkl. städning: 9265 SEK
Linnepaket innehållande sängkläder & handdukar kan förbokas till en kostnad av 250 SEK/person.
Frukost: Lägg till hotellfrukost under vistelsen på Brasseriet för 470 SEK/person (3 dagar fredag-söndag)

Mer information hittar ni här: STÖTEN MITT

Köp till avbeställningsförsäkring för 495:-/boende. Med den kan du avboka din vistelse fram t.o.m. 20 dagar innan ankomst för endast 500:- och få tillbaka resten.

Kompletta Bokningsvillkor/regler hittar du här: BOKNINGSREGLER

I tillegg kommer en kongressavgift på 800 SEK per deltaker som inkluderer
konferanselokaler, kaffe og middag på fredag og lørdag.

Om man ønsker å ta med familie, bestilles også dette via Stöten.

Med vennlig hilsen,
Arrangementskomitéen