Foredrag ankelskader og evaluering av Høstmøte 2023

Vi takker for godt oppmøte på årets Høstmøte, og flott innsats fra både foredragsholdere, moderatorer, utstillere, teknisk arrangør / hotell og deltakere. I etterkant av møtet sendte vi ut et evalueringsskjema. Nesten 60 av deltakerne tok seg tid til å besvare dette, hvilket vi setter stor pris på, det hjelper oss å planlegge neste års høstmøte. Vi fikk mange konkrete tilbakemeldinger på hva vi kan gjøre bedre til neste år, forslag til nye tema i det faglige programmet, etc. Vil du se mer detaljert hva deltakerne mente om høstmøtet, kan du trykke på lenken under.

Vi utfordret dere også til å si noe om hvilket foredrag dere likte best, og her kom Nils Vettis gjennomgang av ankelskader ut med flest stemmer, i konkurranse med mange andre gode foredrag. Flere har etterspurt dette foredraget i etterkant. Vi utfordret derfor Vetti til å lage et ekstra grundig abstract, med relevante bilder og illustrasjoner, som du også kan laste ned her, klikk på "Lenker" under. Velbekomme !

Og husk å sette av 16.-18. oktober (uke 42) neste år til Høstmøte 2024 (legg merke til at vi må arrangere Høstmøte 2024 en uke tidligere enn det som er vanlig).
ankelskader