Forlenget frist for "early bird" priser - Høstmøte 2023

Vi har gleden av å informere om at de rabatterte prisene for påmelding til årets Høstmøte i Oslo vil gjelde frem til den 24. august!
fugl med tekst

De rabatterte prisene vil både gjelde deltageravgiften og ved booking av rom på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Holbergsgate der Høstmøte vil finne sted. Unngå ekstra kostnader og meld deg på i dag!

Årets tema er «Stø kurs i urolig farvann». Vi har blant annet gleden av å presentere forsker Inga Strümke som foredragsholder innen tema kunstig intelligens i helsetjenesten, og biolog Dag Hessen til åpningsforedrag om klima og helse. Det vil også avholdes en sesjon med fokus på radiologiens fremtid og utfordringer, og om brudd på god medisinsk praksis innen radiologi.

Som tidligere år bidrar underforeningene med et spennende og variert program. Forskning ved landets radiologiske og nukleærmedisinske avdelinger vil bli presentert under sesjonen Frie foredrag, og LIS-leger vil presentere lærerike kasus under årets kasuistikk-quiz. Oversikt over preliminært program finner du her.