Vellykket årsmøte

Årsmøte

Det møtte 46 deltagere til årsmøtet i Buskerud legeforening (BLF), som ble avholdt i Sølvsalen i Kongsbergs nye høyskole- og kulturhus, Krona. Fin ramme om møtet i strålende vårvær.

Møtet startet med tradisjonelle årsmøtesaker og valg som ble greit gjennomført av leder Mette Christin Lerfaldet og møteleder Harald Bergan.

Vi var strålende fornøyd med å ha fått Kari Sollien, leder av Akademikerne, til møtet. Hennes innlegg omhandlet streiken, der hun redegjorde for bakgrunn og utvikling av streikesituasjonen.

BLF hadde lovt medlemmene en magisk aften. Det fikk vi – god hjulpet av Kristine Hjulstad. Kristine er kjent magiker med opptredener både i innland og utland. I tillegg er hun kollega, medisinerstudent. Hun håper å avsluttet studiene i løpet av 2017. Og så er hun ekte Kongsberg-jente vokst opp bare et steinkast fra Krona.
Forestillingen engasjerte og forundret. Godt hjulpet av medlemmene Gunnar Hjorth og Ole Henrik  Krat Bjørkholt utrettet hun magi av høy klasse.

Møtet ble avsluttet med festmiddag på Opsahlgården. Leder i foreningen ønsker  enda flere deltagere til neste år og avsluttet med å oppfordre alle tilstedeværende til å ta med ”en hver ” til neste års møte.