Velkommen til årsmøtet 24. august 2023

Velkommen til årsmøte i Hedmark legeforening torsdag 24. august  på Anno Glomdalsmuseet. Som vanlig legger vi opp til et hyggelig årsmøte med en sosial ramme.
Hedmark legeforenings møteklubbe

Årsmøtet begynner klokken 18.00.

Merk endring av lokalitet fra tidligere annonsert. Vi samordner årsmøtet med at Utstillingskomiteen for Gammeldoktoren ønsker å markere utstillingens 30-årsjubileum.

Klokken 17.00 inviteres medlemmene til mingling i "Gammeldoktorens" lokaler med lettere servering og presentasjon av helt ny drogeutstilling.

Vi får faglig innlegg av E.A. Roksvold fra Institutt for allmennmedisin som har forfattet kapitlet «A day in the life of a country doctor» i tilleggsverket til «Norges Leger 1996»: «The making of a profession».

2023 er valgår. Det skal velges medlemmer til nytt styre og komiteer i Hedmark legeforening.

Det blir utdeling av Hedmark legeforenings hederspris.

Etter årsmøtet inviterer vi til 3-retters festmiddag.

Frist for innsending av saker som skal behandles på årsmøtet er 3 uker før møtet.

Saksliste, årsmeldinger og regnskap legges på denne siden i august.

Tillitsvalgte med lang reisevei får dekket overnatting og eventuelt praksiskompensasjon etter søknad.

Påmelding er avsluttet.

Alle medlemmer ønskes hjertelig velkommen!

Vi benytter samtidig anledningen til å ønske alle medlemmer en riktig god sommer!

styret i Hedmark legeforening

ved Ragnhild Dybvig, leder

Påmelding til årsmøtet

Ønsker du å delta på middagen etter årsmøtet?

Møteklubben