Fastlegeordningen "under lupen"! Høstmøte 24.11.2022 på Legenes Hus!

Hordaland legeforening gleder seg over å kunne invitere medlemmer til Høstmøte i Legenes Hus, torsdag 24.11.2022!

Årets foredragsholder er Deloitte, som på oppdrag for kontrollutvalget i Bergen kommune undersøker kapasitet og dekning i fastlegeordningen i Bergen. Prosjektet har også undersøkt hvordan fastlegene opplever situasjonen.
Deloitte K
Ingrid Kalsnes fra Deloitte

Etter at resultatet av undersøkelsen har blitt presentert og offentliggjort for kontrollutvalget i Bergen kommune, kun få dager før vårt Høstmøte, har vi fått Deloitte til å legge frem den "rykende ferske" rapporten for våre medlemmer. Prosjektleder for oppdraget, Ingrid Kalsnes, vil presentere funn og vurderinger fra rapporten.

Program for Høstmøtet:
Som vanlig litt sosialt før selve foredraget med og vi starter arangementet kl 16.30 med servering av deillig varm suppe i spisestuene/salongene i Legenes Hus. Søtt + Salt står for menyen.

Kl 18.00 - 18.30 - Deloitte presenterer rapport om fastlegeordningen.
Kl 18.30 - Paneldebatt ved Ruth Grung helsebyråd Bergen, Trond Egil Hansen kommuneoverlege Bergen, Knut-Arne Weensaas tillitsvalgt allmennlegene i Bergen,  Torgeir Hoff Skavøy Norsk forening for allmennmedisin.

Arrangementet er gratis for våre medlemmer. Vi har dessverre begrenset kapasitet i lokalet, maks 100 stk, og vi ber derfor om påmelding via epost: hordalandlf@gmail.com

"Førstemann til mølla!"

Velkommen!