Velkommen til sommerfest og årsmøte i Nord-Trøndelag legeforening!

Bile av Leo Ajkic
Foto: Kristoffer Myhre

Kjære medlemmer!

ENDELIG – etter to år med pandemi kan vi invitere våre medlemmer til en flott sosial kveld i regi av Nord-Trøndelag legeforening!

Vi har slått på stortromma og fått selveste Leo Ajkic til å holde et engasjert foredrag for oss – dette er kvelden du ikke vil gå glipp av!

TID/STED:  torsdag 16. juni kl. 18.00 i nydelige omgivelser på Øyna Kulturlandskapshotell på  vakre Inderøya

Leo er en innovativ, fryktløs og engasjert mediepersonlighet med mange års radio og TV-erfaring.

Leo har siden 2010 ledet og bidratt i en imponerende rekke produksjoner innen radio og TV, og hans nyeste tilskudd i karrieren, serien Uro på NRK, er intet unntak.

Leos ærlighet, direkte dialog og særegen evne til å formidle latter, varme og gjennomtenkte øyeblikk har samlet oss gjennom programmer som Leo og de utstøtte, U-landslaget, Typen Til, Leos reise og Flukt. For sitt arbeid med Flukt vant Leo Fritt Ords Hederspris. Serien vant også Beste dokumentarserie på Gullruten, og Leo vant prisen for Beste mannlige programleder.

Med en brennende sosial forpliktelse og utradisjonell tilnærming til både de store og små spørsmålene i livet, fortsetter Leo Ajkic å utfordre normer og flytte grenser.

Etter foredraget blir det årsmøte med årsmøtesaker, deretter spanderer vi middag på våre medlemmer.

Program for kvelden:

Kl. 18.00-18.10: Velkommen v/leder i NTLF Dragan Zerajic
kl. 18.10-19.00 : Foredrag med Leo Ajcic
Kl. 19.15-20.00: Årsmøte med årsmøtesaker
Kl. 20.15-22.00: Middag og sosialt samvær

Årsmøtepapirer sendes dere senest 2. juni 2022.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen til en engasjerende og trivelig kveld med gode kolleger!

Påmeldingsfrist: 10. juni 2022