Klinisk emnekurs i hudsykdommer

Nord-Trøndelag legeforening inviterer til et klinisk emnekurs i hudsykdommer. Dette er årets årsmøtekurs i Nord-Trøndelag legeforening.

Kurset går over 2 dager - den 30. og 31. august 2018 på Jægtvolden Fjordhotell på Inderøy. Foreleser er Theis Huldt-Nystrøm, hudlege i Namsos.

Kurset er søkt godkjent med 15 tellende timer for videre- og etterutdanningen i Allmennmedisin samt 15 tellende timer til kompetanseområdet alders- og sykehjemsmedisin.
Hudsykdommer
Læringsmål: Oppdatere kunnskap og ferdigheter innen hudsykdommer og behandling av disse i allmennmedisin.
Målgruppe:

Primærleger er hovedmålgruppe, men kurset er også relevant for de fleste kliniske spesialiteter og for samfunnsmedisin.

Pris:             Kursavgift kr. 3400,- i tillegg kommer dagpakke på kr. 669,- pr. dag
Overnatting: Kr. 1690,- inkl. frokost. Bestilling av hotellrom må du gjøre selv på telefon 741 24 700 eller på mail: mail@jegtvolden.no

Påmelding skjer på skjemaet nedenfor.

Dersom du også vil delta på årsmøte og årsmøtemiddagen som er kl. 18.00 den 30. august så vær vennlig å skrive det i feltet kommentar under påmeldingen. Middagen dekkes av Nord-Trøndelag legeforening.

Kursprogram finner du som vedlegg på høyre side i menyen.

Velkommen til kurs!