Skreifiske og scooterkjøring på vidda

Torunn Janbu var aldri vanskelig å be nordover i sine seks år som president. Hun er også den presidenten som har hatt størst fokus på lokalforeningene.
Torun poå skreifiske.JPG
Torun Janbu storkoste seg på VM i skreifiske.

- Det er alltid spennende å reise til nord.  Til politiske debatter, aktive lokalforeninger, VM i skreifiske, konsert med Terje Nilsen på Molokroken og scootertur på Finnmarksvidda.
  Janbu er også stolt innehaver av badstuknappen, som Finnmark Legeforening deler ut til verdige kandidater.
  - Lokalforeningene og Doktor i Nord utmerker seg som sterke, flinke, humoristiske og inkluderende. Med et dyktig sekretariat som står på har dere også bygget samarbeid med Oslo legeforening - avstand ingen hinder. Og viktige tema som god helsetjeneste i distriktene og forskning står høyt på agendaen, Jeg har alltid opplevd et enestående engasjement i nord. Det gir styrke til Legeforeningen.