Nordland legeforening

Lokalforening

Nordlandsuka 2022 i Svolvær

Velkommen til Svolvær i april 2022. Her blir det grunnkurs, flere spennende emnekurs og massevis av god mat og sosiale kvelder med gode kollegaer.
Tove Myrbakk
6. desember 2021
Høvdingens gilde på Lofotr

I april neste år det det duket for den andre Nordlandsuka i regi av Nordland Legeforening. Her håper vi å samle mange Nordlandsleger og skape en arena for faglig påfyll og nettverksbygging.

Vi starter søndag 24. april med fjelltur. Om du skal delta på grunnkurs B mandag må du reise til Svolvær søndag. Om du ønsker å delta på emnekurs hjertesykdommer rekker du å reise mandag morgen om du kommer fra Bodø eller lokalt i Lofoten/Vesterålen.

Tirsdag starter emnekurs i helserett som går over to dager. Det blir også medlemsmøte og helsepolitisk debatt på ettermiddagen tirsdag før middag og konsert på Bacalao. Torunn Christiansen, psykiater og musiker. Medlemmer får middag/konsert subsidiert og betaler kun 400 for middag og konsert. Påmelding til tove@nordland-legeforening.no.

Torsdag starter grunnkurs C og to emnekurs. Du kan velge mellom emnekurs i kvinnesykdommer/gynekologi og kurs i bevegelsesapparat

Det blir tur til Henningsvær og Lofotr vikingemuseum.