Medlemsmøte på Sola Strand hotell 21.3.2024

Rogaland Legeforening inviterer til medlemsmøte med tema: “NAV kontroll, hvor mye skal vi kikkes i kortene? Tillitsreform – we still haven’t found what we are looking for".
Sola Strand hotell

Det har vært mye oppmerksomhet rundt NAVs kontrollvirksomhet og sanksjonering overfor leger den seinere tid. I Syd-Vestens spesialnummer i 2023, var dette et av hovedtemaene. Rogaland Legeforening ønsker å ha videre fokus på disse viktige problemstillingene, og inviterer til medlemsmøte med tema: “"NAV kontroll, hvor mye skal vi kikkes i kortene? Tillitsreform – we still haven’t found what we are looking for". Møtet finner sted på Sola Strand hotell torsdag 21.03.24 kl 18-20:30.

NAV er invitert til å innlede, og til å delta på debatt, og stiller med blant andre rådgivende overlege Elin Kvadsheim Neset fra NAV Rogaland, sjefslege i NAV Marit Hermansen og fagansvarlig i NAV Kontroll øst Helle Møller.

Arbeids- og inkluderingsdepartementet er også invitert til å stille, og vi krysser fingrene for at de får anledning.

Det vil bli enkel servering, tid til mingling og paneldebatt. Nøyaktig program vil publiseres på Rogaland Legeforenings nettsider og Facebook så fort titler på innledninger foreligger.

Møtet er gratis.

Av hensyn til bestilling av mat, må vi be om påmelding i skjema  nedenfor innen 14.3.2024.

Påmelding medlemsmøte 21.3.2024