Rogaland legeforening

Lokalforening

Preikestolkurs; Emnekurs i stressmestring 10.-11.9.2021

Det blir Preikestolkurs; Emnekurs i stressmestring10.-11.9.2021 i vakre omgivelser på Preikestolen fjellstue.
22. august 2019
Preikestolen fjellstue.PNG

Program kommer når det er klart.

Kurset søkes godkjent med 15 timer som emnekurs/klinisk emnekurs i stressmestring til videre- og etterutdanningen i spesialiteten allmennmedisin.

Det vil bli lagt opp til fottur til Preikestolen første kursdag og det er nødvendig med klær etter været og godt fottøy.

Påmelding til kurset mottas etter «førstemann til mølla»-prinsippet og effektueres ved betaling innen betalingsfristen.
Det er mulighet for busstransport/offentlig rutebuss tur/retur Tau ferjekai -  Preikestolen fjellstue. Tau ferjekai kan nås med bl.a. ferje fra Bekhuskaien i Stavanger eller hurtigbåt  fra Stavanger båtterminal.

Tid: 10-11.9.2021
Sted: Preikestolen fjellstue
Pris: ca. kr. 3.700,- i kursavgift for leger (dobbel kursavgift for annen yrkesgruppe enn leger) + konferansepakke:  ca. kr. 2.550,- for kost og overnatting pr. pers. i enkeltrom/ ca. kr. 2.250,- for kost og overnatting pr. pers. i dobbeltrom. Ledsagerpakker: ca. kr. 2.010,-. (Ved eventuell avmelding etter 30 dager før kursstart blir ingenting refundert.)
Antall deltakere: 30
Påmelding: innen 15.5.21 i skjema nedenfor