Landsstyremøte 2022 i Stavanger

Landsstyremøte for Den Norske Legeforeningen 2022

Foto: Bob André Engelsen

Etter snart to lange år med pandemi er det endelig klart for landsstyremøte i Legeforeningen som i år skal legges til Stavanger 31. mai til 2. juni. Rogaland legeforening er medarrangør.

Landsstyremøtet er alltid inspirerende – foreningens politikk skal utformes, vi skal ha helsepolitisk debatt og vi får omsider truffet gamle og nye kollegaer ansikt til ansikt.

Møtet skal holdes på Radison Blu Atlantic hotell og det er også her de som kommer langveisfra skal bo. Det er planlagt utflukt til Flor og Fjære med omvisning og middag en av dagene. Det er også planlagt felles morgen-jogg og morgen-yoga til de som ønsker det. Det vil være spennende lokale artister og kulturelle innslag inn i mellom slagene.

Møtet vil i utgangspunktet gjennomføres fysisk, men med mulighet for alle medlemmer å følge møtet digitalt for de som ønsker det.  Hold av datoen.