Velkommen til årsmøtet til Rogaland legeforening

Hva skal du i juni? Mange vil nok svare at de da sykle Nordsjørittet. Kanskje skal de ta livet rolig på Mablis-festivalen? Noen skal se Sting på Vaulen badeplass. Flere skal se sine unge håpefulle spille NM i korps. Man skal brenne St. Hans-bål. Kanskje noen skal fridykke i Smedasundet. Er du fastlege, skal du jobbe 55,6 timer i uka i snitt.

De fleste medlemmene av Rogaland Legeforening vet i alle fall hva de skal fredag 2. juni. Da går årets viktigste happening av stabalen - årsmøtet.

Vi kan love at årsmøtet kommer til å bli en absolutt høydare. Denne gangen er vi i Konserthuset i Stavanger. Møtet starter med orgelkonsert med husorganist Nils Henrik Asheim kl 17-17:30. Deretter kommer tidligere helseminister, nå statsforvalter, Bent Høie for å holde foredrag, før selve årsmøtet følger.

Stavanger konserthus, foto: Jiri Havran

Under årsmøtet vil årets ærespris deles ut. Etter årsmøtet inviteres du og din ledsager til festmiddag. Nytt av året er at medlemmene må delta på årsmøtet for å kunne komme på festmiddagen (dette gjelder selvsagt ikke ledsager). Under festmiddagen vil det bli kulturelt innslag ved selveste June Kommune.

Kort sagt; hold av dagen - 2. juni vil du ikke gå glipp av.