Nytt styre i Sør-Trøndelag legeforening

I dag ble nytt styre konstituert og vi skal gjøre vårt beste for våre medlemmer!Kurskomitéens leder har fått fast plass og vi gleder oss til samarbeidet.Har dere innspill eller idéer, send gjerne en epost til styret eller vår organisasjonssekretær.
Styret STLF 2019-2021 NY
Fotograf: Johanna Westin

Følgende leger sitter i styret: Lindy Jarosch-von Schweder (leder), Nina Therese Hagen (årsmøtevalgt), Torkild Skaar (årsmøtevalgt), Eli Øvstedal (AF), Vivi Bakkeheim (Of), Tobias Solli Iveland (Ylf), Anders Prestmo (PSL), Helge Hatlevoll (LSA), Marius Widerøe (LVS), Hilde Myren (Namf) og Sofia Tønnessen Ruiz (Nmf).
Kurskomitéens medlemmer: Finn Marum Høivik (leder), Marit Morken, Trine Utne Brede, Harald Sundby, Anette Lundestad og Miriam Gustafsson.
Organisasjonssekretær: Bente Grønnesby, mail: bente.gronnesby@st-legeforening.no