2019

Sør-Trøndelag legeforening inviterer til vårtreff og årsmøte på ærverdige Britannia hotell for alle våre medlemmer.

Dato: 2. mai 2019 kl. 18.00.

I år har vi vært så heldige å få med oss Ole Petter Hjelle som er en av Norges beste foredragsholdere!Ole Petter Hjelle er ikke bare lege, hjerneforsker og toppidrettsutøver, men en fantastisk formidler. Han trollbinder publikum med et unikt engasjement, og etterlater lyttere higende etter mer. Nå vil han lære oss å gjøre det samme. Hans inspirerende foredrag gir konkrete og verdifulle råd om hvordan å bli en bedre formidler. Han bruker funn fra nyere hjerneforskning til å vise og forklare deg hvordan du kan fange lytterens oppmerksomhet og holde på den, en egenskap som er høyaktuell i vår tid. Hva er vel budskapet verdt om ingen lenger lytter?
Britannia Hotel Fasade (002)

"Hjernen vår blir bombardert med impulser - og i løpet av noen sekunder må den bestemme seg for hva den ønsker å bruke tid på. Dette betyr at du som formidler bare har noen sekunder til å overbevise lytteren om du er verdt deres oppmerksomhet".
Som leger driver vi formidling hele tiden: til pasientene, kolleger og til samfunnet.
Bli med og lær av Ole Petter Hjelle om hvordan gjøre fagstoff gøy og forståelig.
Spenn deg fast for et foredrag du sent vil glemme med en av Norges beste foredragsholdere!

Etter årsmøtet blir det nydelig 3-retters meny i nyrestaurerte Palmehaven. Drikke under maten betales av den enkelte.

Dagsorden for årsmøtet:

18.00-18.30: Aperitiff/mingling i vinbaren
18.30-19.00: Foredrag med Ole Petter Hjelle
19.00-20.00: Årsmøte med årsmøtesaker (se vedlegg) samt utdeling av Sør-Trøndelag legeforenings pris for fortjenestefullt tillitsvalgtarbeid i foreningen.

Vedtekter for Sør-Trøndelag legeforening finner du her: https://www.legeforeningen.no/foreningsledd/lokal/sor-trondelag/om-oss/vedtekter-for-sor-trondelag-legeforening/

Forslag om saker som skal behandles på årsmøtet må være innkommet til styret senest tirsdag 2. april 2019. Dette kan sendes på mail til: bente.gronnesby@st-legeforening.no

Årsmøtets saksdokumenter finner du som vedlegg denne siden.

Hjertelig velkommen skal dere være!