There's Always Next Season

Troms legeforening har gleden av å invitere til førpremiere av kollega Carl Christian Lein Størmers film «There´s Always Next Season» på Verdensteateret tirsdag 2. april kl 19:00.
The_big_thing_is_700

Bergen Internasjonale Filmfestival omtalte filmen slik:
«Før X-games og individuelle utøvere ble sponset av sukkerdrikke fra Østerrike, var snowboard et undergrunnsfenomen. Langt mot nord i det kalde Tromsø var det på sent 90-tall et miljø som dyrket disse prinsippene om frihet, anarkisme og uendelige mengder moro. Historien om disse guttene kretser rundt myten om et legendarisk hopp i Big Air-konkurransen Arctic Open i 1997, og om en påfølgende snowboardfilm som aldri ble laget. 20 år senere møtes de samme guttene for fullføre denne filmen, og én gang for alle fortelle sin historie.

Regissør Carl Christian Lein Størmer har laget en morsom og gripende film om vennskap, tidens tann og verdien av fellesskap. Gjennom intelligent klipp og en smart struktur avdekkes det ene laget etter det andre i en historie som trekker veksler på samtlige av livets fasetter. Et miljø totalt ukjent for de fleste av oss blir plutselig et bevis på at det umulige er mulig, samtidig som den melankolsk konstaterer at ingenting varer evig. Dette er historien om Tromsøs ukjente snowboardhelter – hvem de var da og hvem de er nå.»

Carl Christian er selvsagt tilstede, og forteller litt om filmen og sitt arbeid med denne!

Trailer: https://vimeo.com/290277331

Det serveres aperitif i kafeen halvtimen før visning. Fri inngang!

NB! Påmelding til troms.legeforening@gmail.com

Velkommen!