Invitasjon til kurs i kognitiv terapi for allmennleger 3. og 4. mars

Troms legeforening inviterer til 15 timers kurs tellende emnekurs i kognitiv terapi med professor i medisin, gastromedisiner og psykiater Ingvard Wilhelmsen.

Ingvard Wilhelmsen er prof i medisin, gastromedisiner og psykiater, og har i mer enn 25 år drevet "hypokonderklinikken" ved medisinsk poliklinikk på Haraldsplass diakonale sykehjem i Bergen. Han er en fantastisk foredragsholder - og nå får du muligheten til å få et dypdykk i hans teknikker på et kurs i flotte vinteromgivelser i Tromsø.
Ingvard Wilhelmsen portrett
Programmet strekker seg fra hensiktsmessigheten i å snakke om følelser, holdninger til pasientene, "fortiden - fra byrde til ressurs" og "behandling av kronisk smerte."

Kurset går over 2 dager, er godkjent som 15 timers emnekurs for videre- og etterutdanningen i allmennmedisin, og utgiftene kan søkes dekket over Legeforeningens fond innenfor gjeldende satser.

Kursavgift etter legeforeningens satser, kr 4000,- i tillegg kommer obligatorisk dagpakke på kr 765,- pr dag. Ved avmelding etter 15. februar refunderes ikke kursavgift.

Trenger du overnatting har vi reservert rom Scandic Ishavshotel, avtalt pris er kr 1910,- per døgn.

Oppsummering
Tidspunkt: Startdato: 03.03.2023 08:45
Påmeldingsfrist: 15.02.2023 08:45
Sted: Scandic Ishavshotel, Tromsø
Kursavgift: kr 4 000,00
Kontaktperson for arrangementet: Lena Kristin Stemland, 90652544, lena.stemland@legeforeningen.net

Velkommen til Tromsø på knallkurs 3. og 4. mars 2023!

Meld deg på kurset her.