Høstmøte 2020

Kjære medlem, Legenes forening for kvalitetsforbedring og pasientsikkerhet (LFKP) inviterer til Høstmøte 2020, torsdag 5. november 2020, kl 10-16, på Legenes Hus, Christiania torg 5, Oslo.
MODERNE: Innsiden av Legenes hus tatt fra andre etasje. Foto: Vilde Baustø
Årets høstmøte arrangeres på Legenes hus, Christiania torg 5, Oslo. Foto: Legeforeningen

På programmet står

• Spesialistutdanning i kvalitetsforbedring
  • Nettverk for dialog mellom leger og linjeledere om kvalitet og pasientsikkerhet
  • Debatt om i hvilken grad straff kan forhindre gjentakelse av alvorlige hendelser
    Stortingsrepresentantene Åshild Bruun-Gundersen og Kjersti Toppe deltar i debatten.

LFKPs generalforsamling vil avholdes som ledd i Høstmøtets program fra kl 1330-1415.

Av smittevernhensyn varer Høstmøtet 2020 kun en dag uten overnatting. Da det er plass til kun 28 deltagere, så vil Høstmøtet gå digitalt. Alle vil få en lenke til den digitale overføringen.

Vi håper programmet faller i smak!

Styret i LFKP